מסלול בעלי העסקים

מפתחים את העסק. מייצרים צמיחה.

יש לכם עסק קטן? במסלול שדרוג העסקים שלנו תמצאו את הכלים הדיגיטליים, המיומנויות והליווי המקצועי שיזניקו אתכם קדימה.

כלים לשיווק דיגיטלי

איך להגיע ללקוחות חדשים ולשפר נוכחות ברשת

כלים מעשיים לצמיחה עסקית

תלמדו לשווק חכם, לנהל קמפיינים מדויקים ולהגדיל את המכירות והרווחיות

ידע עדכני וכלים עכשוויים

תעבדו עם הכלים הדיגיטליים הכי חדשים, כולל שילוב של בינה מלאכותית

ליווי אישי ממומחי התעשייה

מומחים מהתעשייה ילוו אתכם אישית ויעזרו לכם ליישם את הידע בעסק

מסלול שדרוג העסקים של Tech Troop מיועד לבעלי עסקים קטנים שרוצים ללמוד איך להשתמש בכלים דיגיטליים וטכנולוגיים כדי להרחיב את הפעילות העסקית ולהוביל את העסק להצלחה ארוכת טווח.

העסק שלכם יכול יותר. בואו נתחיל.

כלים פרקטיים להצלחה עסקית בעולם משתנה
המסלול כולל סדנאות קצרות וממוקדות, המבוססות על למידה מעשית מדוגמאות אמיתיות מהשטח. המשתתפים יכירו עקרונות שיווק דיגיטלי להרחבת קהל הלקוחות, ילמדו לנהל נכון כספים ותזרים מזומנים, יטמיעו כלים דיגיטליים לקידום וייעול העסק, ויפתחו הצעות ערך שמבדלות אותם בשוק תחרותי. לאורך הדרך יזכו לתמיכה ולליווי אישי לצורך יישום הכלים בפועל.

(יתכנו שינויים לאורך התכנית)

נוכחות דיגיטלית וטרנספורמציה עסקית

פיתוח חשיבה שיווקית מותאמת לעידן הדיגיטלי והבינה המלאכותית. בניית תשתית דיגיטלית עצמאית וניהול נכסים קיימים תוך התאמה למצבי משבר, שינויים בשוק והזדמנויות צמיחה. כלים לביסוס נוכחות דיגיטלית יציבה ומתפתחת.

שיווק אורגני ותוכן מבוסס בינה מלאכותית

היכרות עם ערוצים אורגניים, יצירת תוכן איכותי ומדויק בהתאמה לקהלי היעד, ושימוש ב-AI ליצירת הצעת ערך, פיצוח קהלים וניסוח מסרים אפקטיביים. כלים מעשיים לניהול עצמאי של השיווק האורגני.

שיווק ממומן ותכנון קמפיינים

סודות פרסום דיגיטלי ממומן בפלטפורמות המרכזיות – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וטיקטוק. הגדרת מטרות, תכנון תקציב, ניתוח תוצאות ושיפור ביצועים תוך שימוש בכלים מבוססי AI לניסוח קריאייטיב, קהלים ומסרים. הקמה ותפעול של קמפיינים עצמאיים.

כלים דיגיטליים ו-AI לניהול יעיל של עסק קטן

שימוש בכלים חדשניים לשיווק, תפעול ושיפור עבודת היום-יום. עבודה עם מערכות כמו ChatGPT, WIX, Google Business ו-ManyChat לניהול תוכן, ניתוח נתונים, בניית עמודי נחיתה, שיפור נראות בגוגל ויצירת אוטומציות.

מדידה, בקרה ואופטימיזציה של פעילות שיווקית

כלים ותובנות לניתוח ביצועים, ניטור קמפיינים ומדידת אפקטיביות לאורך זמן. גזירת מסקנות עסקיות ותרגום נתונים לפעולות לשיפור ROI שיווקי.

שליטה מלאה במערך השיווק העסקי

בניית תכנית שיווק עצמאית, גיבוש ארגז כלים דיגיטלי מותאם אישית ויכולת קבלת החלטות שיווקיות חכמות – בלי תלות באנשי מקצוע חיצוניים. תכנון וניהול משאבים בצורה מושכלת והפחתת עלויות שיווק.

האם אני מתאימ/ה לתכנית?

ההכשרה מיועדת למשרתי ומשרתות מילואים פעילים ששרתו 90 ימים ומעלה מאז ה-7 באוקטובר, ולפצועים מהמלחמה ששרתו פחות מ-90 ימים עקב פציעתם. התוכנית מיועדת לבעלי ובעלות עסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים להעמיק את הידע והכלים שלהם בשיווק דיגיטלי. ההשתתפות בתוכנית מותנית בעמידה בתנאים הבאים:

30 מילואימניקים/יות בכל מחזור

נבחרת סטודנטים/ות שתיבחר בקפידה עם מחוייבות גבוהה לתהליך ומוכנות לעשות קפיצה בקריירה

תאריך פתיחת ההכשרה

אוקטובר

שעות הקורס

פעמיים בשבוע
17:00 – 21:00

משך הקורס

5 שבועות, 30 שעות הכשרה

ללא עלות

ההכשרה מסובסדת במלואה

תהליך הקבלה

שאלון מעמיק
שאלון הבודק התאמה על פי הקריטריונים הבסיסיים לכניסה לתוכנית שיאפשר לנו לדעת עליכם מידע חשוב ורלוונטי להמשך התהליך
וידאו
ראיון וידאו קצר על מנת שנכיר אותך קצת יותר טוב
קבלה לתוכנית
חתימה על הסכם ההשתתפות ויאללה, מתחילים!
ניתן להירשם פעם אחת בלבד למסלול ה-Upskill.

שאלות נוספות

למי מיועדת ההכשרה המקצועית?

ההכשרה מיועדת למשרתי ומשרתות מילואים פעילים ששרתו 90 ימים ומעלה מאז ה-7 באוקטובר, ולפצועים מהמלחמה ששרתו פחות מ-90 ימים עקב פציעתם. התוכנית מיועדת לבעלי ובעלות עסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים להעמיק את הידע והכלים שלהם בשיווק דיגיטלי.

איך מתקבלים לתוכנית?

שלבי המיון כוללים הרשמה באתר, שאלון הכרות מעמיק, הצגה עצמית דרך צילום וידאו ולבסוף חתימה על חוזה השתתפות.

האם יש דרישות קדם לתוכנית?
  • העסק רשום כעוסק מורשה, חברה בע"מ, שותפות או עמותה
  • קיימת נוכחות דיגיטלית בסיסית – אתר אינטרנט או עמוד עסקי ברשתות החברתיות
מה ההכשרה דורשת ממני?

עמידה בדרישות ההכשרה - נוכחות, השתתפות פעילה והגשת מטלות הבית. 

מה הן הדרישות במהלך התוכנית?

עמידה בדרישות ההכשרה (נוכחות, השתתפות פעילה וכו') + יישום והגשת מטלות הבית והפרויקט המסכם. קיראו היטב את היקף ההכשרה, הימים והשעות שתידרשו לעמוד בהם בטרם תגישו את מועמדותכם.

עם אילו מיומנויות מעשיות חדשות אסיים את הקורס?

ניהול קמפיינים שיווקיים בפלטפורמות דיגיטליות, חיזוק הנכסים הדיגיטליים של העסק, ייעול תקציבי שיווק, ניהול עצמאי של שיווק דיגיטלי, והטמעת תהליכים פרקטיים לשיפור המכירות וההכנסות.

מה הופך את התוכנית לתוכנית ייחודית בשוק?

שילוב של תכנים מעשיים ועדכניים בתחום השיווק הדיגיטלי, ליווי מקצועי מותאם אישית לכל עסק.